Birbilgehanannesi hayır, aşıyı yaptıktan sonra 15 dk bekledik hastanede her hangi Bi kızarıklık vs olursa diye ,Dr bakıp gönderdi. Ateşi olmadı. Ama eğer ki olursa 38 e kadar olan ateş normaldir duş aldirabilirsiniz, 38 den snra çıkmaya devam ederse ilaç verebilirsiniz demişti.