AlyAysima Ss1aa ayyy hastaneye her gidişim de farklı fiyat ödemekten bıktım ya 2 ayda bir kontrole götürüyorm ama asi fiyatları sabit değil ki, her defasında fiyat teyit ediyorum 15 gün sonra da bizim menenjit 3. doz aşımız var
tugceizgi Ss1aa bizim doktorumuz kendi çocuklarıma 1 yaşından sonra yaptırdım dedi. Biz de öyle yaptıracağız
AlyAysima BetulozKrc doktorunuz aşı için takvim olusturur, hangi aylarda vurulcaksa ona göre. Bazı doktorlar 3 aylıkken basliyo bazıları 5 -7 biz 5 aylıkken yaptırdık 7, ayda yaptı smdi 9,5 aylık flan yine olacak
Emine_2222 AlyAysima menenjit aşısı toplamda kaç doz vuruluyor ben tam bilgiye sahip değilim galiba iki farklı türü var aşının bir 2 doz biri 3 doz yanlış bilmiyorsam
BetulozKrc AlyAysima teşekkür ederim bilgilendirme için. Kontrole gittiğimde sorayım bakalım Ne diyecek 🙏🙏
Birbilgehanannesi AlyAysima biz de cumartesi günü 5 aylık bexero yaptıracağız çok ateş yaptı mı acaba siz de. Çok zorlandı mı bebişiniz aşı sonrası?
AlyAysima Ss1aa 1090 a yaptirmistik biz ilk dozu her vurulmasinda arttı fiyatı. Şuan bende arayıp fiyat sormaya korkuyorum.
BetulozKrc Rotavirüs aşısı için bir buçuk ay öncesinden eczanemle görüştüm sağolsun iki dozun ödemesini yaptım benim adıma muhafaza ediyor tanıdık eczaneniz felan varsa Fiyat sabitleme gibi yapabilirsiniz 🙏
AlyAysima BetulozKrc tanıdık olursa gayet iyi evet, aksi halde her eczacı yapmaz, bide muhafaza etmesi de sıkıntı soğuk aşı olduğu için.
Seheyas BetulozKrc bende öyle yaptım nimenrix aşısını 720 den verdim ertesi gün 992 tl olmuş bizim için2 ay muhafaza edilecek son doz bexsero kalıcak ofa eylül ayında bakalım ozamana kadar ne kadar olur😞
BetulozKrc AlyAysima yukarda yazdığım gibi aklınızda olsun tanıdık eczaneniz varsa yoksada tanışın bence Bu tarz aşılar için Sizin için muhafaza edebilir
Ss1aa AlyAysima Çok şükür bitti . Altından kalkılmıyor artık . K.kartları sağolsun yoksa peşin almak mümkün değil .
Esinozbdk tugceizgi aynen bende sağlık ocağındaki ebeyle samimiyim ona sordum ben 2 yaşında kızıma yaptırdım tek doz olarak dedi. Zaten 5li karma aşısında var dedi o yüzden bende 2 yasında yaptırmayı dusunuyorum
AlyAysima Emine_2222 3 sene önce ilk kızıma 3 +1 toplamda 4 doz yapılmıştı. Şuan 5 doz toplam. 3 birinden 2 birinden
Ysmndmrl Ss1aa em aon aldığımda 905 tl idi geçen hafta nimenrix yaptırdım 740 iyiki zam gelemden onu yakalamışım