eymeninannesi11_ Kızlar diyete başlıyorum hep sonu hüsran bitiyor odaklanamıyorum özellikle kahvaltı da bi yeme dürtüsü nasıl yenerim bilmiyorum diyete devam edemeyince spor da yapasım gelmiyor motivasyon yerle bir oluyor ne yapmalıyım
Duygu38 eymeninannesi11_ ah bu ben valla kahvaltıds kendimi tuttamıyorm yaa 1 ekmk yiyorm öle tatlı geliyorki zayıflamamda lazm 100 kg olmuşum bacaklarım fena ağrıyo istikrarlı bir şekilde devam etmem lazım blmyom nasıl olcak
Asyaveannesi04 eymeninannesi11_ xs kıyafetlerimi görünce içim gidiyordu 73 ile doğuma gittim çıktığımda 67ydim şuan 58im o xs takımlarımın içine tekrar gireceğim azmettim😂
Ruzz-Batu eymeninannesi11_ sadece kahvalti tabagi hazirlamayi deneyin biraz peynir 5-6 zeytin yumurta yesillik falan gozunuz baska bisey gormezse belki yeme isteginizde olmaz
Ucansupurge eymeninannesi11_ aralıklı oruç yapmayı dene canım 🌺 Ilık su iç Karbonhidrati azalt, karbonhidrat hızlı acikmaya sebep oluyor. Protein ve lif agirli beslenmeye çalış 🤌
eymeninannesi11_ Duygu38 akşamları o yeme isteği olmuyor ama sabah çok aç hissediyorum. Bilmiyorum ☹️
Imau Asyaveannesi04 ne zaman doğum yaptınız. 73le doğuma gittim bende 66 ile çıktım. 66 da takılı kaldım ama o kadar çok yiyorum ki anlatamam
1453Abcdefg Super_mom nası başarıyorsnuz valla helal olsn. Meyve suyuna koyup ben yemeklerin yanında içerim herhalde onu😂
Super_mom Ecrininannes bende ön yargı ile başladım canım ama alakası yok sadece protein dengeliyor emzirdiğim için hepsini kullanmıyorum ben
Super_mom Ecrininannes bide mantıken zaten diyeti bırakıp aynı yesen onunla da kilo alıyorsun sırf para için satanlar var 2 ögün 3 ögün kullan diye öyle hızlı kilo veriyorsun ama hızlı alıyorsun ben tek ögün alıyorum
Asyaveannesi04 Imau 4 ocakta doğum yaptım 1 sene olucak ben dikkat ediyorum sabah güzel kahvaltı yumurta yeşillik peynir, zeytin, ceviz bol su ara öğün meyve ve akşam yemeği 6 dan sonra pek birşey yemiyorum hedefim hamile kaldığım kilo 52-53
baykuskiz_ eymeninannesi11_ kafanda bitirmen lazim yoksa zor O kadar cok yiyordum ki hayatta kendime engel olamam diyordum. Bir gunde karar verdim Suan o kadar az yiyorum ki tamamen kafamda bitirdim. Esime bir sey aldirmiyorum. Tam bugday ekmeği var yiyesim gelmiyor zaten ekmekle aramda yok Beni kendine cekecek seyleri almiyorum eve
eymeninannesi11_ baykuskiz_ evet bende bi ara çok güzel kilo verdim dedigin gb kafada bitiyo 12 kilo vermiştim 3 ayda spor yürüyüş yapıyordum çok az yiyordum sık yiyordum 3 ana 3 ara öğün tatlı felan abur cubur yok sadece canım çikolata çekerse 1 çay kaşığı yer onu da 1 saat spor yapıp yakardım bol sıvı su öyle 36 beden olmustum ne giysem yakışıyordu sonra hamile kaldım yine aynı kilolar var en az 10 kilo vermeliyim ama eski kararlılık yok işte
Tugcekck Öncelikle yediklerinden iştahını açan gıda yada sebze neyse onu bul ve hayatından çıkar sonra ekmeği kesmen lazım direk değil tabi yavaş yavaş sadece kahvaltıda ye ekmek oda 1 dilim 2 dişim yemeklerde yememeye çalış ekmeği. Ve yemeklerden önce ılık limonlu su iç her yemekten kahvaltıdan önce iç faydasını görürsün i
Eftelya_ser eymeninannesi11_ bence iştahtan önce kendinizi motive edecek bir şey bulun iştahı öyle kontrol edebilirsiniz doğumdan 1 ay sonra dikkat etmeye başladım ama nasıl acıkıyorum iştah da değil ciddi anlamda acıkıyordum alışmışım hamilelikten sürekli yemeye dedimki zayıflamak zorundayım ve zayıflamak için aç kalmam lazım şimdi karnım acıkınca diyorum ki kilo veriyorum ne güzel😂 bi de diyet paikolojisi insanı hem yoruyor hem de yemek zorundaymışsın gibi hissettiriyor o psikolojiden kurtulun
eymeninannesi11_ Eftelya_ser aynen ya diyette bi yasak kanunu var gb insan daha çok yeme isteği geliyor