Gunes789 Aydanurrr bende monovit kullabıyodm şmdi ocean aldm iyiki almışım. Monovit kabızlık yapıyormuş meğer
snyck BernaKaraman aslinda biz doktora uyarak 1yas oncesi 1 puf verdik ama ne kadar verileceğini doktor belirlese daha iyi olur şuan bize kış olduğu için 2 puf verin dedi
Aydanurrr Stardust1 bende onu kullanıyorum sürekli gaz problemi çektiğimiz için d3 ten mi kaynaklanıyor onu gözlemleyemedim 😂