espiri hiç kalmadı hemde, bide karısı önce kapımı çalıyor kirayı daha vermediniz neden diye, diyorum eşim akşam gelsin ben gönderirim ondan. E bu zamana kadar nerdeydi geceden beri sizi bekliyoruz diyor bak daha 1 gün bile geçmemiş. Elektriği suyu düzenli ödeyin kirayı gününde verin diyor daha maaşı almadınız mı kocan sana vermiyor mu para diyor hayır vermedi diyorum e vermesi lazım olur mu öyle diyor. Ben ona laf anlatırken onun da kocası geldi ev sahibi. O da lafını soktu belki kirayı verirsiniz diye bekledik gelmediniz dedi uyuyorduk bebekle beraber dedim arasaydınız ya dedim illa söylicez mi diyor, eşime söyliyim akşam yollarım ondan diyorum külahları değişmeyelim diyor. Diyecektim hadi külahları bi değişsek ya ne olacak yapabileceğin en fazla evden kovmak onda da sokakta kalmayız merak etme diye. Aldıkları kira 500 tl onu bile burnumuzdan getirdiler (çok küçük bir ilçede oturuyoruz köy gibi diyebilirim)