Sincappp bıktım ben bu insanlardan yemin ederim her ay düzenli olarak uyarılır mı ya kirayı yatırın,unutmayın veya neden yatırmıyonuz illa söylicez mi diye hayır eşime de söylemiyolar güçleri bana yetiyo heralde
aybikreis bizim bide elektrik ve su aboneliği ev sahibinin üzerine mesela, su faturası geliyor ya hemen bizi arıyor faturanızı ödeyin diye. Yahu bismillah bi dur demi maaş yatsın öderiz ne aceleniz var sanki
mysa2 evet bacım yaşlılar 60-70 küsür var