[silindi] oğlumun bir kitabından ister istemez ezberlediğim ve çok sevdiğim bir alıntı yapmak istedim 😅
“küçük porsuğun yaşadığı mağaranın yakınında bir elma ağacı vardı, porsuk oraya tırmanmayı çok seviyordu, tırmanmak için yeterince büyümüştü. sen de tırmanmayı seviyor musun?”