Merakettim Tüm ilaçlar dolar/Euro ile ödendiği için, kur çıktıkça fiyatlar artıyor. Maalesef inecek gibi de durmuyor. Hepimize geçmiş olsun 🥺
Jelibonsmom İnternette daha uygun ilaçlar trendyolda falan fakat eczanedekiyle aynı mı, güvenilir mi insan emin olamıyor
Fgull Jelibonsmom trendyolda satılan vitamin ve gıda takviyeleri,, sağlık bakanlığı ruhsatlı olanlar reçete ile alınanlar internette satışı yasak
Harikaanne Kuzularinanasi İlaç adi söylemedi canim bu ilacı sen mi yazdırdım dedi hayır dedim muayene icin gittim dedim kendi yazdı dedim
Esma53 Harikaanne e devlten reçetelerim bölümünden son aldığınız reçetenin kodu yazıyordur hangi ilaçları vermiş ordan gorebilirsiniz.
Harikaanne SeverusSnape Kadin bu pahalilikta ilaç bulunmuyo depolarda bile sıkıntı ilaç bulmak dedi tamam ama yine de biz çok mağdur oluyoruz yazıktır günahtır ya biz yetişkinlerde geçiyorum çocuklarımız bagiskliklari bizler gibi değil onlar çok naif en ufak şeyde doktor ilaç peşindeyiz maddi anlamda bizde iyi olmayan arkadaşlarımız var çok zor tane desek bilemiyoruz nasil toparlanicak bu insanlar
ObirAnnnee Harikaanne Büyük ihtimal doktor sigorta kapsamında olmayan bir ilaç yazmıştır. Şok oldum şuan cidden.
KahveliVera Harikaanne Allah yardım etsin şifayı da bizden eksilttilwr ya ne diyim Dün eşim markete gitmiş 2 bisküvi kek almış 85 TL bune yaa demiş çocuk abi sen dur daha yılbaşından sonrayı bekle bunlar ne ki demiş
Harikaanne Moana Bende sordum canim muadil yok mu dedim depo da var bundan dedi devlet karşılamasa bile çok fazla
Cemre_61 Harikaanne geçtiğimiz günlerde ilaçlara %100 zam geldi çünkü zamlar ülkesiyiz asla kendi vatandaşını düşünmeyen amaaaan bizene kim ne yaparsa yapsın biz iyi olalımda dedikleri bir dönemde yaşıyoruz bizi geçtim yazık çocuklarımıza umarım bazı şeyler değişir
yorgunbeybii Harikaanne allah bildigi gibi yapsın sebep olanları kimsenin alım gücü yok yazık hasta insanlara cocuklara 🤦🏽♀️
Asenam16 Harikaanne yanlış mı gördüm ben 1200 mü 😳 1 sıfır fazla mı koydun yoksa yanlışlıkla 🤯120 dir o ya. 1200 ne 😱😱
Tugbaoyku09 Harikaanne geçen hafta menenjit aşısı 950 idi. Zam gelmez 1 haftada dediler bugün 1250 tl ye aldım. 1 aşı 1250 tl olmuş. Geçen hafta Zam gelmeyecek dediniz diye kızdım adam diyor ki haberleri izlemiyor musn yüzde 35 Zam geldi ilaçlara diyor
Kerem1234 Tugbaoyku09 tek menenjit aşısı almak yeterli mi bnm oğlumda 13 aylık oldu da 2 doz mu 1 doz alacak gücüm de yok çok pahalı
Keremikoo SeverusSnape sayin bakanimiz tak diye çözdü ilaç sorununu. Şubatta yapilacak zammi öne cekerek. 😏
birfincantuzruhu Harikaanne 3 parça aldığım ilaça Bi kaç ay önce 70 TL vermiştim geçen gün 195 TL verdim hasta olmak bile yasak artık söyleyeceklerim bu kadar
Canparem35 Harikaanne 1 kutu ilac 15 gun once 50 lirayken dün aldigimda 107 liraydi ve bebeğim bu ilaci kullanmak zorunda devlet karsilamiyor neye yetecegimizi sasirdik 😏