Harikaanne inanılmaz ama gerçek, yaşıyoruz bunları. Ben şaşırmadım. İlaç üreticileri maaliyetinden daha az tutarda satılıyor diye ilaç üretmiyordu veya eczanelere dağıtımı yapılmıyordu, ilaç üretimi/dağıtımı sağlansın; üretici mağdur olmasın, eczanede ilaç bulunsun diye zam yaptılar ve bitabii millete yansıttılar. Ben hiç görmedim ki zararı devlet karşılasın, milletini de mağdur etmesin, ilaçta bulunsun. Bu Türkiye şartlarında fıkra olurdu :)