Melek1616 ahkalbimm yarın Mr sonucunu göstercez çocuk nörolojisi bişey olacağını sanmıyorum dedi sadece kaslarını az kullanıyor egsersizle geçer dedi
Ecem2008 Melek1616 evet kafayı tutuyor sag elı acıp kapatıyor asagı yukarı kaldırıyor sol eli hep asagıda yada namaz kılar gıbı ellerını baglıyor sol eli hareket ettırdıgınde ise bı gariplik oluyor doger sag el gibi degil
Melek1616 Ecem2008 bizimkisi sol elini kullanıyor ama sağ elini daha çok kullanıyor eeg çekildik bişey çıkamdı yarın Mr sonucunu göstercez doktora
Melek1616 Ceren0109 Ecem2008 kafayı tutuyor ama tam net değil herşey isterseniz bi çocuk norolojisine götürün
ahkalbimm Ecem2008 şu an çok fazla sıkıntısı kalmadı ama kullanma konusunda hala sıkıntılı. Sağ elini falan kullanınca çok kasıyor kendini değişik el hareketleri yapıyor.
_gull_ Melek1616 bebek yağıyla masaj yaparak kolunu açabilirsiniz daha sonra oyuncak veya cingirakmidir ne onu verin tuturmaya calisin bana böyle dediler cnm
_gull_ Melek1616 sol taraf gelişmemiş sağ taraf damar genişliği ve sıvı birikimi var bide hasar var denildi
Melek1616 _gull_ herşey temiz çıktı sadece beyninin dışında az sıvı var dedi 2 doktor gördü normal dedi 1.5 yaşına kadar geçiyor dedi