Melek1616 Ozbkm sizde baş kontrolü nasıldı 4.5 aylıkken benim oğlumda sol elini az kullanıyor oyuncak alırken falan
Melek1616 ahkalbimm benimde oğlum sol kolunu az kullanıyor sizin çocuğunuzda 4.5 aylıkken baş kontroli nasıldı
ahkalbimm Melek1616 normaldi tutabiliyordu. Her gelişimi normaldi. Sadece sağ taraf kullanma konusu normal değildi.
Melek1616 Erv sizin çocuğun 4.5 aylıkken baş tutması nasıldı tam tutuyormuydu söyledikleriniz benim oğlumda da var
Ozbkm Melek1616 başını 3 aylık olduğunda tuttu kolunuda fizik tedaviye başladık daha 2.seansta kullaanmaya başladı zaten doktor fiziğe gerek yok demişti ben pimpiriklenip başlatmıştım boşuna param gitti şuan solu daha aktif kullanıyor hatta
ahkalbimm Melek1616 inşallah bir sıkıntı yokturdur. Bazen bebekler böyle yapabiliyormuş. Sizde ki sıkıntılar ne ne gibi şeyler yapıyor.
ahkalbimm Melek1616 gözle görülür bir problem yok gibi. Yani dışarıdan gören biri anlamıyor. Ama ben sürekli yanında olduğum için halen daha sıkıntı var. İşte fizik tedaviye devam ediyoruz. İnşallah tamamen düzelip iki elini de iki ayağını da düzgün kullanacak 🤲
Melek1616 Şuan 4.5 aylık oğlum mesela oyuncağı alıyor sağ elinle daha çok tutuyor destekli oturduğu zaman biraz duruyor kafa bi tarafa doğru düşüyor
Ecem2008 Melek1616 benim kozımda 5 bucuk aylık sol elini az kullanıyor genelde ellerını namaz kılar gibi baglıyor bende tedırgınım
_gull_ Melek1616 bebek yağıyla masaj yaparak kolunu açabilirsiniz daha sonra oyuncak veya cingirakmidir ne onu verin tuturmaya calisin bana böyle dediler cnm
_gull_ Melek1616 sol taraf gelişmemiş sağ taraf damar genişliği ve sıvı birikimi var bide hasar var denildi
Melek1616 ahkalbimm yarın Mr sonucunu göstercez çocuk nörolojisi bişey olacağını sanmıyorum dedi sadece kaslarını az kullanıyor egsersizle geçer dedi
ahkalbimm Ecem2008 şu an çok fazla sıkıntısı kalmadı ama kullanma konusunda hala sıkıntılı. Sağ elini falan kullanınca çok kasıyor kendini değişik el hareketleri yapıyor.
Ecem2008 Melek1616 evet kafayı tutuyor sag elı acıp kapatıyor asagı yukarı kaldırıyor sol eli hep asagıda yada namaz kılar gıbı ellerını baglıyor sol eli hareket ettırdıgınde ise bı gariplik oluyor doger sag el gibi degil