Nurdan2828
Unutma tek değilsin hepimiz aynı durumdayız. Bunun geçici bi süreç olduğunu düşünerek kendimizi motive etmek düşer bize. Anneyiz yıkılmak yakışmaz :)
Bugünler de geçecek,bebeklerimiz sağlıkla,mutlulukla,huzurla büyüyecek. Ben de sizin güzel yavrunuza geçmişler olsun diyorum şimdiden. Güzel kokusunu benim yerime de çekin içinize. Bol sabır diliyorum ikimize ve tüm uykusuz annelere 🙏🏻🥰🥰