Üst azılar hiçbir şey değil alt azılar felaket.. alt azılar resmen kabus gibiydi bizim. Ağzının içi komple yara oldu diş etleri şişti 2 gün ateşi hiç düşmedi halsizlik sürekli ağlama kucak sallama bu böyle 5 gün falan sürdü inanılmaz sor bir süreçti iştahsızlıktan bahsetmiyorum bile hiç birşey yiyip içmedi su bile zor içiriyordum.