Kızlar ıyı akşamlar ,
Kızım 13 aylık sağda 1. Azı dişi baya çıkmış şimdi soldaki cıkıyor ama yeri nasıl şiş birde şişin üstünde beyaz bir nokta var yani zar zor baktım ama eminim şiş diş eti davul gibi beyaz noktada ortasında normal mi ya cok huysuz mızmız 😭 azı dişleri böyle mi çıkacak başına gelenn anneler beni bir aydınlatın o beyaz nokta ne ve diş eti şişmesi normal mi??