Bende kepezde oturuyorum kütükçü ve dokumadayim gayet güzel bir şehir hemde gelin geldim 3 yıl oldu kimsem yok ama eşimin ailesi hep burda çubuk alıştım birde oglusum oldu hiç yabancılık çekmiyorum hiç arkadaşımda yok düşünün artık hersey eşimle git gel. Sadece yazın havası biraz bunaltıyor insanı ama hemen memlekete gidiyorum bide klima var dedikleri gibi sonuç güzel yanı korkma bence 🫶🏻