Zulya Kizlar yillardir istanbuldayim evimizi satdik daha guzeline tasinalim diye esim antalyaya gidelim ordan alalim diyor ama nedense alisamam orda kimse yok diye tedirginim antalyada yasayanlar yardimci ola bilirmi sizce cabuk alisa bilirmiyim orasi nasi hic gitmedim antalyaya bu arada
HCK Zulya antalya cennet❤ ben ilçesindeyim ama merkeze atandım git gel yapacağım benimde ufak alışma evren olacak ama emin ol kokusu bile bambaşka
Askimizinmeyveleri Zulya kardeşim orda okudu üniversiteyi ev tutuldu bizde senede bi kaç kez gideriz çok güzel bir yer fakat oranın sıcağı devamlı çekilirmi bilmiyorum hep demişimdir tatil için güzel yer ama devamlı kalmak düşümdürüyor beni sırf sıcağı yüzünden
Mdngny Zulya ben Alanya’da yaşıyorum doğal güzellikleri gezilecek yerleri akraba ve tanıdık olmaması sürekli denize gitmek gelmek bana çok iyi geliyor. Şuan bile hava çok güzel balkona çıkıp çay kahve icmelik doğalgaz derdi yok kış rezilliği yok ben çok seviyorum. Eğer arkadaşsiz komsusuz akrabasiz yapamam diyorsanız tavsiye etmem . Bizim burda komşular genelde alman Rus Iraklı falan çünkü.Yazinda nem olarak bunaltiyo ama klima ile cozuluyo herşey sıcak hava sevmeyen aşırı derecede zorlanabilir
Muniii Zulya Ah kanayan yaram Antalyamm bu sene eşimin tayiini nedeni ile Diyarbakıra geldik Antalyada idik oranın havası suyu bambaşka hiç bir memlekete değişmem bir çok yer gezdim ama orası başkaydı canın sıkılıdı mı in bi sahile bi çay bi kahve çimlere uzan Konyaaltında denizin sesini dinle haftasonu çık Kemer çık Kaş çık Kalkan çık Fethiye, kışın bile sahile inip arkadaşlarınla bi çay kalve içebilirsin benimde kimsem yoktu iş ortamındvn yalnzce iki arkadaşım vardı onlarla ara ara çıkardık eşimle canımız sıkıldığındv bi dolaşır nefes alırdık şehir mükemmel kesinlikle yaşanır git yaşa ve bize hak ver derim😂 Yazın sıcak oluyor mu oluyor ama asla bogucu olacak kadar değil ki eşimde bende sıcak sevmeyiz bize dokunmuyordu🤷🏻♀️
Zulya HCK bu mesaji gorunce biraz umutlandim acikcasi insallah bizim icinde oyle olur suan inatlasiyorum istanbuldan alalim diye ama illede antalya olsun diyor esim bakalim
Zulya Askimizinmeyveleri sicagi severim kisi hic sevmem aslinda onda zorlanmam tek korkum alismak bide cok yabanci kayniyo oda var tabi
Zulya Mdngny cok tesekkur ederim bilgi icin esimde antalya kepezden bakiyo hatda bir iki kisiyle konusdu bile sadece beni zorlayan iki cocukla bide tek kimse yok nasi olur esim diyor ordada arkadas edinirsin felan ama bilmiyorum inan 🙂
Ececan2006 Zulya kepez biraz merkeze uzak, cok sehir ici degil deniz vs yok oralarda ama merkeze bir 40 dk falan
Mdngny Zulya arkadaşlik komşuluk burda zor kuruluyor ama nerde kolay ki bu zamanda . Eğer arabanız varsa haftasonu gezmesi çok zevkli çünkü cennet gibi heryer ayrı güzel özellikle bebekler ve çocuklar için sahilde oynaması hem kum hem su . Birde biz mangala gidiyoruz yada aparatif şeyler hazırlıyorum hop denize in yüz biseyler atistir akşama kadar o kadar güzel stres atılıyor ki anlatamam. Bebeğim 4 aylık istediğimiz zaman bebek arabasina köy dışarı çik hava mis gibi ayaz yok bişey yok biz mutluyuz kısacası🤩
HCK Zulya kepez’de olacağım bende gözüm korkuyordu biraz ama şuan rahatım çünkü her imkan var temiz hava doğal güzellik sahili bence tereddüt etmeyin bile derim ☺
asdfgs Ececan2006 @Zulya hayır Kepez zaten Antalya merkez, bahsettiğiniz yer kepezin neresi mesela 40 dakika olan? Varsak, sütçüler, Altınova, teomanpaşa evet uzak ama dokuma, fabrikalar, su işleri, yeni emek vs bunlar çarşıya 15 dakika maksimum.
Deletedmom_33 Zulya merkezin İstanbul’dan çok farkı yok. Ben Kumluca’liydim. Merkez kadar iş imkanı olsa o bölgeye yerleştirin İstanbul’dan. Deniz için koylar kendi baba evindem 15 dk filan arabayla. İstanbul kadar soğuk olmaz hem.
Zulya Yasiyanlar bilgi verirse sevinirim merkezi nereler oluyor nerden bakiyim ev oyle kafama gore bakiyorum suanlik anlatya kepezde nereler merkeze yakin
Meralkr Zulya ben varsak Karşıyaka da yaşıyorum canım mahallemi seviyorum merkez desin ama şehir kalabalığı yok her türden insan var ama karışık tehlikeli bi mahalle değil dolmuş tramvay var zaten gelişen bi yer varsak ama yine Kepez düşünürsen çarşıya yakın mahalleler var ama nasıldır bilmiyorum artık herkes birbirine yabancı
delirmeceler Zulya çallı soğuksu yüzüncü yıl mevlana ışıklar güllük şarampol trt dokuma buralar merkezi yerler kepez merkeze biraz uzak istanbula göre hesaplarsan antalyanın heryeri yakın
Demetbulut Zulya 5 sene önce geldim.. Eşimden başka kimsem yoktu.. Şimdi iy kötü bi çevrem var.. Ve ben çok seviyorum burayı merkezdeyim çok bunalınca alıp çocuklaro hop iniyorum deniz gören bi yere.. Kepez merkez3 biraz uzak.. Ben alıştıysam herkes alışır diyorum