Herkesin hikayesi çok farklı, güzel geçiren de var kötü geçiren de. Sadece bana birileri detaylıca anlatsın isterdim, bilmediği bir şeyden daha çok korkuyor insan. Öncelikle güzel anne sezaryen sonrası ister genel anestezi ol ister Spinal ol 3,4 günde ayaktasın 10 güne yer bile silersin. Ama asıl kısım aldığın anestezide bitiyor. Bunları yaşarken korkma hepsi geçici diye anlatacağım, keşke birisi de bana anlatsaydı çünkü ben hep öyle kalacağım sanmıştım. Genelde herkes korku oluşmasın diye olumlu şeyler söylüyor ama bence insan olumsuz yanlarını da bilmeli. Anestezi aldığın için bir çok şeyi unutacaksın, kendini rüyada gibi hissedeceksin korkma geçici bir süreç. Spinal yaptırırsan mümkün mertebe iyi bir anestezi uzmanıyla çalış, herkeste olmasa da ameliyat sonrası iki üç gün içerisinde baş ağrısı, bilinç bulanıklığı, ense ağrısı, titreme vs olabiliyor. Bol bol emzirsen dahi sade Türk kahvesi veya granül kahve veya filtre(sana kalmış) iç bol bol su içip içip tuvalete git ki anesteziyi kolay atlatasın. Lohusalık iç sıkıntısı başladığında onun da çok geçici bir süreç olduğunu bir kaç hafta içinde tamamen kaybolacağını bil ve bol bol sosyalleş. Sana iyi gelen insanlarla sohbet et, yardım iste. Maksimum bebek 30 günlük olduğunda hiçbir şeyden eser kalmıyor. Ben dahil bir kısım insanın iğne yeri hala ağrıyor ama ağrımayan da bir sürü kişi var. Şimdiden hayırlı mübarek olsun. 🎈