Yavrum26 bende korkuyordum doğum konusundan.. hiçte öyle değilmiş.. ben kan aldırmaktan bile odu patlayan biriydim.. doğuma epidural sezeryan isteyerek girdim.. iğne yapildgi andan itibaren belden aşağınizi hissetmiyorsunuz..sezeryanin ilk ayağa kalkis , ilk yürüyüş ve 1 hafta zoru var.. dikis olan yere bant çekmişlerdi benim o çok zorlamisti beni iki büklümdum 1 hafta sonra çıkarttılar hiç dogum yapmamış gibiydim.. rahat rahat takıldım yatmadım bile..