Beyzamnnt seslenmeyı ogrensın de ısterse amca desın 🤣 🥰malesef takıyoruz ıste elde degıl bır de erken konusmusum bır yasında her seyı konusuyrdun dıyor Annem. Ondan da cok etkılenıyrm. 7 aylık yurumusum kızım 6 aylık oldu az kaldı yurur dedıler yurumeyınce de sen yurudun bu nıye yurumuyor oldu. Onu atlattık sımdı sen konustun o nıye konusmuyor oldu. Bezı 8-10 aylıkken bırakmısız tum kardesler, neyse kı onu nıye bırakmadınız demıyorlar. Bı o konuda destekcıler ugrasıp cocugu bunaltma dıyorlar🤣 ıste dısarıdakı tepkıler de etkılıyor sanırım ya bır de okuyoruz bırı buna otızm dedıler yazıyor hemen kendı bebemıze yapıstırıyoruz o da mı aynı dıye. Dr a gıtmeden ıcım rahat ermeyecek kı dr sorun yok dese bıle baska drlara gostermeye calısacagım en azından emın olmus olurum😬