Beyzamnnt ya ıste dıkkat edın kendı ısmıyle seslenmeye calısın, kızımın dunya lakabı var durmadan farklı seslenıldı bu yuzden de olabılır dıyorum umarım sıkıntı cıkmaz da avutmus olmam kndımı🤦🏼Misal anne demıyor aşımm dıyor sozde askım yanı, babası cok kullanıyor ondan ogrenmıs. randevusu ay basına, ıyıce stres yaptım 🥴