Beyzamnnt annelik sadece vicdandan ibaret sizi çok iyi anlıyorum insan çok üzülüyor panik oluyor ben inanıyorum düzelecek ve otizm değil bunu hissediyorum sadece ilgi istiyor o çocuk bol bol konuş saçmada olsa konuş anlat yemek yaparken bile yanında olsun neler yaptığını anlat ekrana bakmasın izin verme oyun oyna çıkın dışarı hava soğuk olsa bile çıkar markete götür insan görsün farklı şeyler herşeyi anlat bak marketteyiz burda şunlar satılıyor mesela cadde de yürürken aa bak sarı araba geçiyor bakmasa bile söyle a bak kedi var o kuş mu hava da soğuk bugün akşam ne yiyelim kitap okuyalım mı yani aklına ne gelirse anlat sor söyle mesela eline oyuncağını verip al oyna deme oyuncağı anlat ne olduğunu nasıl oynaması gerektiğini sakin ol pozitif yaklaş şefkatle eminim düzelecek🙏