Evet bugun tam gaz karar verdım ve basladım ☺️
İnşallah bozmam 🙏 ( cok ıradelıyım )
En son dun hiç bir elbısemın bana olmadıgını gorup aglayıp karar verdım buna 🥲
Suan tam 76 kıloyum ve bebek emzırıyorum ama emzırme bır bahane asla degıl olmamalı .
Benımle baslayan varmı ?
Her hafta tartılıp kılomu yazacam burda benım postumu takıp edenler gorurler