bilgekizinannesi 2prenses1pren üşüyünce süt ekşir diyorlar ya büyükler doğru mu acaba? Benim bebeğimde hiç olmayan şey meme reddi başladı ne emzik ne biberon kullandım. Memeye gelince ıkınıp inliyor istemiyor sanki tadını sevmiyor anlamadım