NurY Miniminii doğumdan sonra aylarca terleme sorunu yaşamıştım , kışın ortasi hemde 🙏 zamanla kendiliğinden geçti
2prenses1pren 2prenses1pren inşallah çabuk geçer artık rahatsız oluyorum hele bide dışarıda terleyince ter üstümde kuruyor sütüm bebeğimi rahatsız ediyor öyle oluncada
beyzakc Bende de aynı durum var 4 ay oldu ama geceleri yastığım ve t-shirtümün boyun ve sırt kısmı sırılsıklam uyanıyorum. Bu yüzden sürekli üşütüp hastalanıyorum maalesef. Diğer deneyimleyenler yanıtlayabilir mi ne zaman geçmişti?
bilgekizinannesi Miniminii ben de berbat durumdayım. Önceden çok üşüyen biriydim terlemem yok denecek kadar azdı şimdi su gibi oluyorum gece uyurken bile uyandığımda sırılsıklam uyanıyorum hiç alışık değilim geçicidir umarım ya 7 aylık bebeğim.
annesininbiriciki Miniminii evet ve kokusu yanımdaki kişilere geliyormuş işin garibi bana öyle ağır gelmiyordu doğumu çok zor geçenlerde öyle oluyormuş daha çok eşime sordum bana gelmiyor gelseydi söylerdi yani ben banyo yapmayı duş almayı her zmn yaptım yani
annesininbiriciki Miniminii doğumda zorlandığın kadar nerde zorlanıyorum ter nerelerden çıkıyor ve doğumdan sonra terlemek böyle çok oluyormuş doğumum normaldi ve çok yoruldum bittiyordum yeniden bitiyormuşum gibi acı çekiyordum çok zordu çok anne hakkı ondan yani benim ki zordu yani baya ne kadar zorlanirsan o kadar terlersin gibi
irva Miniminii Hormonlarla alakalı bir durum gayet normal yani.Benim de 6 ay kadar sürdü sonra azaldı.Gece uyanıp sürekli üst değişirdim.
bilgekizinannesi 2prenses1pren üşüyünce süt ekşir diyorlar ya büyükler doğru mu acaba? Benim bebeğimde hiç olmayan şey meme reddi başladı ne emzik ne biberon kullandım. Memeye gelince ıkınıp inliyor istemiyor sanki tadını sevmiyor anlamadım