Benim bebegimde 4 aylık yeni yeni alışmaya başladım eski aliskanliklarimin yerini yenileri alıyor mecburen. Misal sabah tuvalete bile gidemiyordum bir bakmışım saat 16 ben ilk defa lavaboya giriyorum sonra bu sikinti olunca bebis ağlamadan uyandiysa ilk işim tuvalete gitmek oluyor sonrasında onunla ilgileniyorum veya yemek hazırlığını parca parça yapiyorum fırsat buldugumda pirasalari yıkayıp kesip buzdolabi poşetine koyup hazır ediyorum dolapta bekliyor bir sonraki fırsatta hemen çıkarıp pişirmeye koyuyorum yoksa bebisi anakucqgina koyup mutfakta iş yapmakta bir seçenek ama o kadar uzun süreli durmuyor devamlı isim bölünüyor bende bu sekilde idare ediyorum temizligimi ya uyurken yapıyorum yada annem geldiginde 😊 bir de yeni emzige başlattım o da işimi kolaylastirdi