Brsmom merhabalar, en az 3-4 gün makyaj vs yok. Acı anlık yapılırken acıyor sonra bi kaç saatte bi sızı kalıyor acıyan bi işlem malesef ama dayanılmaz oldugunu düşünmüyorum. Ben çok memnun kaldım baya baya açıldı lekelerim benim baya yoğundu ama daha az lekem olsa yani daha acık renkli muhtemelen kalmazdı hiç. İyice havalar tam güneşlenmeden yaptırın bence güneşin yakıcı etkisi başlarsa korumak çok zor