Balannesi size katılıyorum her tekerlek döndüren bebek sallanan bebek otizmli olacak diye bir kaide yok.
3. Aydan itibaren algılar açılıyor ve keşif dönemine giriyorlar meraklı olmaları çok büyük bir gösterge doğal olarak herşeyi inceliyorlar dikkatle.
Şu an aşı konusunda kafalar gerçekten çok karışık.
Kimi anne asla yaptırmam diyor kimi doktor 1 doz aşı içinde sadece 0.8 gramlık civa var bu asla etki Etmez diyor.
Farzı misal aşı yaptırmadık ve bebeğimizi emniyete aldık diyelim.
Yediğiniz yiyecek içecek soluduğumuz hava kullanılan materyaller tekstil grubu kozmetik aklınıza ne geliyorsa hepsi kimyasal ve içeriğini bilmediğimiz bozuk yapılar..
Yağmurdan kaçayım derken doluya tutulmak oluyor bu..
Boş yere evham..
İnsanın hemen aklına şöyle bir şey geliyor demek ki 1 yaş aşısı yapılmayacak hemen otizm yapıyor.
Mantıklı olun arkadaşlar doktorlar bas bas bağırıyor otizm doğuştan gelen bir durum TV tablet tarzı etkenler sadece tetikliyor bu durumu ve gün yüzüne çıkarıyor.
Herşey i aşılara bağlamayalım artık lütfen..