akillibidikcgty oğlum oyuncaklarıyla oynuyor aslında onda bir problem yok.Göz temasımız da var.Ama çok fazla konuşmuyor sadece anne,baba,dede,mama ve hadi diyor o kadar.Bir de bişey göstermek istediğinde kendi değil de o anda yanında kim varsa onun elini kullanıyor ona göstertiyor.Sabah nörolojiye gideceğiz inşallah iyi şeyler söyler doktor ama internette belirtilere bakınca da ister istemez eşleştiriyor kendini insan.Oyun grubuna da başlatacağım haftaya inşallah o da iyi gelir biraz.