Urasss13 ben de 2.5 aylıkken almıştım. Hemen ilgisini çekti. Artık eşimle aynı masada aynı anda yemek yiyebiliyor, sohbet edebiliyoruz 😀😀 bebeğim ise oyuncaklara uzanmaya çalışıyor, el becerisi gelişti. Karın üstü egzersiz süremiz uzadı. Çünkü hem halıdaki desenler hem de piyano kısmı yanıp söndüğü için ilgisini çekiyor. Heyecanla bilinçli olarak piyano modunu keşfedeceği günü bekliyorum ☺️ ek olarak almadıysanız şu babybjörn muadillerinden almanızı şiddetle tavsiye ederim. Ben oyun halısında temizlik yapamıyorum ama babybjörn tarzı ana kucağı aldığımdan beri çok rahatladım. Bebeğiniz benim bebeğim gibi yatmayı çok sevmiyor etrafa hakim olmak istiyorsa işinize baya yarar 🌺