Urasss13 Oğlum 2 ay 5 günlük almak istiyorum siz ne zaman kullanmaya başladınız bebekleriniz sevdi mi
Azraada58 Urasss13 3 aylıkken koymuştum ben daha tam kavrasın diye ilk korktu sesten 🤣 sonra alıştı şuan piyano tek elimizde onla oynuyoz e bebekten almıştım güzel şarkılarda ninnilerde var icinde sade melodi degil
sihirbakani Urasss13 2 buçuk aylıkken koymuştum oyuncakları dikkatini pek çekmiyordu şuan 3 aylık hem piano çalıyor bende el becerisi gelişti havadaki oyuncakları kavrıyor
Simgealp39 Urasss13 tam da sizin zamanınızda başladım valla harika onun sayesinde kahvaltı edebiliyorum 🤭😀 oğlum da çok eğleniyor
fatmaon Urasss13 ben 1.5 aylıktan beri koyuyorum 2.5 ayında heyecanli heyecanlı oynuyordu kahvaltı etme garantili 😁
Kiraz_8 Kesinlikle almalısınız şiddetle tavsiye ediyorum piyanosu sayesinde sürekli ayaklarını hareket ettirdiği için gazını da rahat çıkarıyordu benim kızım tam olarak 3. Ayda daha da farkına vararak oynadı 7 aylık olacağız ben hala oyalıyorum onunla 😂
Urasss13 Kiraz_8 gerçekten mi ya ne güzel daha küçük diye düşünüyordum 4 aylık olunca kı alsam diye ama sanırım bende alacağım direk bakalım inşallah sever😊😊
Urasss13 sihirbakani Bende şimdi almayı düşünüyorum yavaş yavaş alışsın 15 20 sonra zaten neredeyse 3 aylık oluyor iyice anlar herhalde 😊
Birbilgehanannesi Biz beş gün sonra beş ayı dolduracağız hala oynuyoruz :) kesinlikle tavsiye ederim üç aylık civarı piyonasına ayakları ile vurmaya bayılıyorlar. Artık bizimki piyonasını ezberlediği için onu değil de üstte sallanan oyuncakları oynuyor 😃
Urasss13 Birbilgehanannesi Bende çok hevesliyim alacağım inşallah sever😊 herkes tavsiye etmiş almalısın demiş zaten kesin alacağım Bende 😊😊
ayzinhaym Kesinlikle alınması gereken bir şeymiş:) 3. Ayında farkına vararak oynamaya başladı 5aylık kriz anlarında harika bir kurtarıcım oldu gerçekten. Çok fazla bütçeye de gerek yok 2. El temiz bulursanız alın mutlaka.
Urasss13 ayzinhaym kesin alacağım herkes al çok güzel yazmış 😊 öyle zaten trendyoldan baktım 400 tl falan var yani 😊
Urasss13 Simgealp39 ayyy ciddi mi bende kahvaltımı ayakta oğlum kucağımdayken nasıl yapıyorum varya bazen yapamıyorum bile😅😅 alacağım inşallah sever oynar 😊
ayzinhaym Urasss13 kendi sevdiği oyuncaklarını da asabilirsiniz hatta ben hışırtılı kitabını peluş oyuncağını çıngıraklı topunu astım keyifle oynuyor darısı sizinkine inşallah:))
Urasss13 fatmaon buna çok sevindim çünkü ben oğlum kucağımda ayakta kahvaltı yapıyorum o da bazen oluyor bazen yapamıyorum yediğimde bile bir çatal peynir 2 zeytin oğlum sıkılıyor bırakıyorum 😁😁 kesin alayım bende hem oğluşum için güzel hem benim kahvaltım için😁😁
Urasss13 ayzinhaym şuan için sadece çıngırak almıştım hışırrtılı kitabı seviyor mu bebeğiniz bende alacağımda merak ediyorum 2 aylıkken ilgisini çeker mi diye😊 sağolun inşallah 🥰