Benim oğlumda anne sütü aldı sadece 14 gün yapmadığı oldu doktora götürmüştüm doktor normal dedi ben çok şaşırmıştım , 14 gün nasıl normal olur diye . Ama anne sütü sadece bebeğin ihtiyacına göre olduğu için dışkı yoluyla atılacak pek bir şey kalmıyormuş . Ek gıdaya geçince düzelir dedi gerçekten de ek gıdaya geçince hiç sıkıntı yaşamadık çok şükür