arkadaşlar bebeğim 2 ay 8günlük gaz sorunu vardı çok şükür doktorumuz damla verdi çıkarıyor gazını ama kakasını yapamıyor kabız deil ama benimle zorumla yapıyo kulak çöpüne zeytinyağ sürüyorum yada lavmanla yapıyo başka türlü mümkün degil aranızda benim gibi bu sorunu yaşayan varsa lütfen yardımcı olabilir mi🥺