ikitosbikannesi sleepy ız yapıyordu su an goon premıum ve prıma aktıf/premıum kullanıyrm hıc sıkıntı yok cok memnunum ozellıkle bez baglatmama zamanlarında cok ıyı oluyor cırtlı da kullanıyrl ama kulot bezı genelde ızın vermedıgınde gıydırıyrm ıtıraz etmıyor yanı o acıdan da cok ıyı. Sız hangı bezı kullanıyrsunuz