Beybisibeybisi hemmen bir 13 sene öncesine geçiş yaptım toplu bir bebekti sanırım sıkıntı bende kızlarımda 2,900 2.800 doğdu ama benim sütüm yarıyor sanırım o aylarda baya kilolulardı boylarıda uzundu hele kızımın bir 49 cm doğdu şimdi yaşıtlarından çok uzun