baloglaninannesiiiiiiii Tecrübeliii anneler size bir sorum olacak, bebişi minyon doğup büyüyünce 1.80 erkek oğlu olan oldu mu😂
Askimizinmeyveleri baloglaninannesiiiiiiii oğlum 3 kilo 50 cm doğdu minyonluğa giriyormu bilmiyorum şu an 13 yaşında benim boy 1.70 aynı boydayız
Sunkiss baloglaninannesiiiiiiii İki erkek annesiyim diyerek geldim post’a ama benim oğluşlarım daha 14 aylıklar 😂 cevap için bi 20 senem var daha 😂
TheLatte baloglaninannesiiiiiiii henüz oğlum 3 yaşında ama kuzenim çok küçüktü yengem falan bu çocuk büyümez diyodu şuan 18 yaşında 1.80 boyu 😂 ben 2350 gr 47 cm doğmuşum şuan maşallahım var 😂 boyum 1.70. Genle alakali bence .
Wanderlust baloglaninannesiiiiiiii internette cocugun ileriki boyunu hesaplama videolari var doktorlarin paylastigi izlemedim merak etmedigim icin ama yazinca bulursunuz ordan hesaplayin isterseniz
rua_da_senhora_das_verdades baloglaninannesiiiiiiii Kardeşim. Minyon doğdu şu an 15 yaşında 180 cm. Onun bir büyüğü tombik doğdu 23 yaşında 175 cm.
Mutluefe baloglaninannesiiiiiiii sizin bebeğinizin boyu nasıl.ki bende merak ediyordum bu soruyu siz.sormussunuz :)
Mommy_ baloglaninannesiiiiiiii Genlerinizde uzun boy varsa olur, ya da büyüme çağında spor yaparsa falan.
cennetkokulunn baloglaninannesiiiiiiii benim oğlum 47cm doğdu şu anda 12 günlüğüz eşim 180 ben 170 boyundayım acaba nasıl olacak bilmiyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️😅😅😅
Mutluefe baloglaninannesiiiiiiii evet evet bir persentil aşağı da hep öyle ilerledi kafası da bir persentil kilosu da öyle orantılı yani biri az biri çok değil . Doktor oğlum gibi bebekler ergenlikte bir sıçrama ile devam eder dedi