birtutambilgi Mrv135 merhaba burada bir post gördüm ama hatırlayamadım 2. ay asilarindan sonra oldu yaziyordu sizin de öyle mi acaba benim bebeğim de son zamanlarda emmek istiyor sonra ittirip ağlıyor tekrar alıyor bırakıyor çözüm bulamadım
Ozlemcee birtutambilgi bu söylediklerinizin aynısını yaşadım canım gaz problemiydi bizimkisi. Oğlum doğduktan 1 ay sonra başladı gaz problemlerimiz biz çıkartıyoruz gazını ama yetmiyormuş çocuğa çıkardığından daha fazla gazı oluyor
Ozlemcee Mrv135 gazı vardır canım benim bebeğimde aynı şekilde 3 ay 20 günlük. Emmeye ara verip gazını çıkarıp emmeye devam ettiriyorum emiyor öyle