rivrivyapma bir çok sebebi var maalesef. Gaz sancısı çekiyor olabilir. Sütün akış hızı yavaş olabilir. Sütün akış hızı fazla ve tazyikli olabilir. Annesi olarak sizde farklı bir koku duyuyor olabilir (parfüm, deodorant, deterjan,ter kokusu vs gibi). Benim bebeğim de böyle yapıyordu, sütün akışı istediği gibiydi çünkü göğsümü sıvazladığım zaman ne az geliyordu ne de fışkırıyordu tam ortası. Gazı da yoktu emindim çünkü kucağımdayken epey alttan çıkarmıştı gazını. Sonra eşim fark etti. Sen bugün duş aldın mı dedi hayır vaktim olmadı ortalığı toparlamaya çalıştım dedim hadi bir de duş al öyle emzirmeyi dene dedi duş aldım ter kokum gitti trmiz kıyafetler giyindim çocuk mis gibi emdi sonra.