Betulalyaa 2626 bende hep ebebekten alıyordum ama bulamıyorum artık 1 numarasını zam gelecek diye satmıyorlarmış diye duydum
2626 Betulalyaa ben 2 numara kullanıyorum 2 numaraya zam geldi 298 TL idi 350 TL oldu 800 gramı zamdan dolayı olabilir bulduğum yerden stok yaptım bende zam gelmeden önce
Irmakmelegim Betulalyaa ben sma comfort3 kullniyrm ben farklı çeşidi comfort gaz ve kabizlik onleyici
Ozge0125 Betulalyaa laktozsuz bir süt. Fazla gaz yapmıyor ve süt alerjisi olan bebeklere çok iyi geliyoe
Eceedemiiir Betulalyaa Hipp kullanıyorduk 600 gram kutusu kârlı oluyordu dediğiniz gibi her yerde yok Bebelac yada Bebelac Gold kullanıyorum
Ecemilay Betulalyaa ikisi de birbirinin laciverti 😂😂😂 golden goat kullanıyorum tavsiye ederim biraz pahalı ama kilo alımı iyi ve doyuruyo
Ecemilay Kugukiz artık getirmiyorlarmış bizde golden goat kullanıyoruz Malatya şubesinde yok pttavm den sipariş ediyorum ucuza geliyor
Ecemilay Betulalyaa benim bebeğim kolik 2.5 aylık şu anda dr browns antikolik biberon aldık golden goat veriyorum ve müthiş farketti yine uyuması çok yok ama en azından gaz sancısı çekmiyor keyfi yatmıyor 😂😂😂
Betulalyaa Ecemilay ay benim kızım da kolikti çok zor Allah kolaylık versin 😮💨inşallah çabucak geçer