Aslummhn07- Kimyageranne123 kedi çıkmış az bişeydi bende tiktokta görürdüm hep vay be ojeye bak sen derdim işime yaradı 😂
Lunaluu Dilruba_1 iki sene önce almanyada çok kar yağmıştı arkasında buza döndü o sene çizdim arabayı yoksa dikkat ederim bende. Bu sene satacağım zaten sorun etmiyorum o yüzden.
Dilruba_1 Aslummhn07- az birşeyse belli bile olmazdı sürmeseydin daha iyi olurmuş aslında sonra pasta cila vs ile de geçerdi satacak vs olsan oje değer kaybettirebilir belki