Bugün arabada ilk defa kedilerin yaptığı çizikleri gördüm ne demeye arabaya çıkarlar onu da anlamadım da normalde hiç çıkmıyorlardı tırnaklarıyla çize çize inmişler😀 uzun lafın kısası çizikler zaten çok derin değil bu tip çizikleri vs neyle geçiriyorsunuz bilenler yazabilir mi? ✌🏼