Mucizemm344 benim kaynanam hamile kaldım her doktora gidip gelmemde kaç kilo oldu aaa daha o kadar mı diye soruyordu. Doğurdum yine her doktordan gelmemde kaç kilo oldu aaa daha o kadar mı diye tepki veriyordu. En son bağırarak tavrımı ortaya koydum. Birdaha kilosuyla alakalı bir şey demedi. Çocuk benim çocuğum kilolu olur zayıf olur. Bundan kime ne yaaa.