Kızım hasta idi yeni atlattı sayılır daha tam bile geçmedi.Kayınvalidem bugün yüzü kaşık kadar kalmış yok kucağına aldı kuş gibi dedim çocuk ağır hastalık atlattı dedim kaşık kadardı zaten yüzü hep dedim sinir oldum ya
Bu ne böyle kilo konusu anlamıyorum cidden sinir oldum
Eşimde bende zayıfız kızımda çok kilolu bi bebek olmadı hiç