Oglusum5357 merhaba benimde kızım öyle..Sütüm az gelip doyurmadığı için 40 çıkana kadar günde 5 kere 30cc mama verdim.diğer kalanda hep emzirdim hep kucağımdaydı.Sarılığı da bu şekilde atlattık.Kırkı çıktıkdan sonra mamayı günde üç kereye düşürdüm 60 cc ve meme reddi yaşamamak için medela calma biberondan aldım..şuan 50 günlügüz bu şekilde devam ediyorum.Bunada şükür diyorum..İlk oğlumu meme reddinden hiç emzirememiştim..Mamada tüü kaka değil.Önemli olan bebeğinin sağlığı ve meme reddi yaşamaman