Oglusum5357 herkes çok biliyor ya çünkü onu yapma bunu yapma diyen ahlam kesen çok olur canım
2600 doğdu oğlum 1 günde 300 g kaybedip 2300 le çıktı hastaneden doktor fazla kaybetmiş dedi süt gelmedi 15 gün danla damla besledim mamaya başladık yedi çok şükğr bir ayda 1200 g aldı hemde sarılık azaldı bitti hem emdiriyorum hem mama veriyorum herşeyide sağlıklı çok şükür
Sen en iyi bilensin çocuğunu korkma gerekiyorsa mama takviyesi yapmaktan