Myagmurr yoeumlarda 2 kat artması lazım dış gebrlik yada kımyasal gebelik demişler. Kimyasal gebelik asla o kadar artmaz. Hemşireyim biliyorum. Dış gebelik olup olmayacagı kesede belli olur. Ama gayet sağlıklı bi sonuç. İçinizi ferah tutun. Benim tahminimce 6-8 haftalık bi gebelik değeri bu ☺️9 ay önce bende aynı durumdaydım. Yeni dogum yaptım. Sizde hayırlısıyla inşallah evladınızı saglıklı bişekilde kucagınıza alırsınız . ☺️☺️