Myagmurr hem dış gebelik hem normal gebelik gecirmiş ve normal gebelikte beta değeri düzenli artmayan artmamış biri olarak yazıyorum, sadece 2 günde bir tçkan verip takip edin, ne normal diyebiliriz ne de dış gebelik diyebiliriz, benim bazen 2 günde bir 2 kat arttı bazen 3 günde bir 2 kat arttı. Dış ve 2 kimyasal gebelik gecirdiğim için tekrar dış gebelik olmasın diye sürekli kan verdim o yüzden kese görünene kadar sürekli beta değerlerine bakıldı. Takipte kalın, inşallah normal gebeliktir, kötüyü düşünmeyin, şahsen benim dış gebeliğim çok daha az artış göstermişti.