Bende 1 yaşında farkettim kızımı 2 ay içinde oldu her şey aslında birden tv ye çok kitlenmeye başladı bu dönemlerde tehşis koyulmuyor evet ama her şey ilgiyle ve ekranı kesmekle başlıyor şuan kızım 16 aylık tv yi kestim tamamen oyun ve ileştişimle şuan her şeyi çözdük kelime kullanımı ismine bakma bir çok hareketi tekrar kazandık çok şükür o yüzden bu süreci ilk başta komple tv den ve ekrandan uzaklaşarak ilgiyle aşabilirsiniz bence