Efeb merhaba canım, benim öz ablamın oğlu otizmli. Teyzesiyim sürekli görüyorum şuan 3 yaşında. 1 yaşında fark ettik ki ilgisiz bir çocuk, göz teması yok denecek kadar az. İsmini çağırıyoruz asla bakmıyordu, göz teması kurmuyordu. Avucunun içine bakıyordu. Sallanıyordu ve değişik takinlilari vardı. Biberonu parmaklarıyla tutardı avucunu degdirmezdi gibi gibi.. 1 yaşında kesin otizm vs diyemeyiz çok küçük o yüzden eğitim rehabilitasyona başlayın dediler ve o şekilde başladı. şuan 3 yaşında hala maalesef ki sesleniyoruz bakmıyor göz teması hiç yok neredeyse annesine bakıyor oda bazen. Kulaklarını elleriyle kapatıyor, bu arada ışığa çok bakıyor yanan lambaya kelime cikaramiyor sadece içten bir ses çıkarıyor sürekli oda konusamamasina bağlı bir durum. Çok yoğun eğitim alıyor eba eğitimi bile aldirdilar fayda görmeyince başka kuruma geçtiler şuan eve günde iki kere öğretmen geliyor kendisi başka bir yere gidiyor çok yoğun eğitim içinde. İnşallah duzelicek. Sizde içinizi rahat tuttun doktorun dediği gibi başlayin kursa gelişimine fayda sağlar inşallah otizm yoktur daha çok katkıda bulunur ona egittim. Bu arada ekranı tamamen kesin uyanıkken asla açık olmasın hiç açmayın oyun arkadaşı siz olun evde sürekli oyunlar oynayın bolbol konuşun