gurbet_gelini12 rabbim korktuğunuza uğratmasın. Ben mastit oldum o yüzden gittim sonra olaylar gelişti ama öncesinde bir sabah uyandım ceviz kadar sertlik vardı ablama danıştım emziriyorsun bakmazlar baksalarda sonuç doğru çıkmaz dedi diye gitmedim zaman kaybı oldu😞 daha yeni yeni anlıyorum bazı şeyleri mesela çok kaşınıyordu göğüslerim, bazen durduk yere iğne batması gibi oluyordu. En ufak şüpheniz varsa pet çektirin tüm hastanelerde ücretsiz bir işlem. Ben on yıl önce göğüslerim şiştiği için gitmiştim süt hormonun fazla sorun yok demişlerdi bu bile büyük hataymış. Tam kan sayımı yaptırın ve içinde kanserde olsun özellikle isteyin hatta bu tür hastalıklar için genetik test bile yapılıyormuş. Hep smear test yaptırırdım ama meme aklıma gelmedi baktırmak nede olsa doktor dedi süt hormonu fazla bende güvendim :( oysa zaten meme kanseri bu yüzden olurmuş. Gebelik için kullanılan takviye ilaçlar, geç doğum vs hepsi sebep