Elifcinargul öncelikle çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah. Bu hastalığın şifası moral size iyi gelmeyen aşağıda belirttiğiniz çevrenizdeki sizi sıkan insanların hepsinden uzak durun. 2 hafta önceye kadar bende çok zorlu bir süreçten geçtim sintigrafi çekileceğim için aniden memeyi kestim çünkü vücudumdaki radyasyondan dolayı bebeğimden 3 4 gün uzak kalmak zorundaydım sonrasında zaten 2 yaşına az kaldığı için tekrar başlamadım emzirmeye, emzirmeyi çok sevmeme rağmen. Bu 3 4 gün boyunca kanser şüphesinden dolayı türlü psikolojiye girdim ağladım, bağırdım, çağırdım ne olacak ne yapacağım ben şimdi? Oğluma ne olacak? Bu radyasyon tedavisi devam ederse aylarca çocuğumu göremeyebilirim dedim ilk gün hep aklımdan bunlar geçti. Sonra kendime geldim ve herşeyden önce ne kadar güçlü olduğumu düşündüm ben oğlum için sevdiklerim için savaşırım ve herşeyin üstesinden gelebilirim dedim. Bu hastalığın şifası moral ve benim moral kaynağım eşim oğlum ailem onlara sıkı sıkı tutunucam ve atlatacağım bunu dedim. Bunları anlattım çünkü biliyorum siz çok güçlüsünüz herşeyden öte hangi anne güçsüz olabilir ki hangi anne evladı için savaşmaz ki bunu aşabilirsiniz bunu kendinize yüksek sesle söyleyin Allah’ın izniyle siz bu hastalıkta galip geleceksiniz. Etrafınızda toksik kitleden uzak durun lütfen sizi üzen kıran ne varsa çıkarın hayatınızdan dualarım sizinle inşallah en yakın zamanda güzel haberler verirsiniz 🤲🏻🧡